سؤالات متداول
1. مزایای انتخاب محصولات نرم‌افزاری نضج چیست؟

برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه برای اینکه 

2. تفاوت محصولات نرم‌افزار local با نرم‌افزارهای تحت وب چیست؟

 

نرم‌افزارهای لوکال :

به نرم‌افزارهای نسخه دسکتاپ، قابل نصب بر روی نسخ گوناگون ویندوز نرم‌افزارهای لوکال اطلاق می‌شود. این محصولات دارای قفل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری می‌باشند و برای استفاده از آن‌ها بر روی کامپیوترهای مختلف نیاز به تهیه لایسنس‌های قانونی جداگانه است. در حالت عادی با سفارش نرم‌افزار، مشتری لایسنس یک نسخه از نرم‌افزار را جهت نصب بر روی یک کامپیوتر در دست دارد.

 

نرم‌افزارهای لوکال تحت شبکه داخلی :

جدای از این روش می‌توان با صرف هزینه بیشتر لایسنس نرم‌افزارهای لوکال تحت شبکه نضج را تهیه دید. در این حالت شما با خرید لایسنس یک نسخه از نرم‌افزار، از آن در کل شبکه سازمان خود بهره می‌برید.

 

نرم‌افزارهای تحت وب :

 1. نرم‌افزار تحت وب بر روی سرور یا کامپیوتری بسیار قوی خارج از محیط شما نصب می‌گردد و خدماتی را به‌صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از نرم‌افزارهای تحت وب احتیاج به نصب هیچ برنامه‌ای ندارید و با استفاده از یک مرورگر به همه خواسته‌های خود و کارکردهای نرم‌افزار دست خواهید یافت. در زیر به ذکر چند مزیت از نرم‌افزارهای تحت وب اشاره می‌کنیم.

2. بدون هیچ تنظیمات خاصی از هر کجا و در هر زمان قابل استفاده و بهره‌برداری است.

3. به‌صورتی طراحی شده که بر روی تمامی رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت و موبایل با سیستم‌عامل‌های گوناگون به‌راحتی قابل استفاده می باشد.

4. با بهره‌گیری از پروتکل‌های امنیتی و فراهم کردن مشاهده کامل رویدادها و تعیین سطح دسترسی برای کاربران امکان هرگونه نفوذ به اطلاعات شما را از بین می‌برد.

5. آدرس اینترنتی منحصربه‌فردی را در اختیارتان قرار می‌دهد .

6. بدون نیاز به هیچ‌گونه نصب نرم افزاری پس از خرید قابل دستیابی می‌باشد و نیاز به نگهداری شخصی ندارد.

7. مبتنی بر سخت‌افزار مورد استفاده مشتری نیست و با هر سطح از توان سخت‌افزاری و برمبنای هر نوع پلتفرمی و بدون نیاز به برپایی هر نوع شبکه‌ای، قابل دستیابی و استفاده بهینه است.

8. امکان شخصی‌سازی گسترده و تعیین بی‌شمار سطوح دسترسی گوناگون در اختیار کاربران است.

9. این نوع نرم‌افزارها به‌دلیل ساختار منحصربه‌فرد خود کاملاً توسعه‌پذیرند و می‌توانند تغییرات لازم را با سرعت اجرایی کرده و این به‌روزرسانی‌های مفید خود را بدون هیچ‌گونه دردسری برای کاربر، در اختیارشان قرار دهند.

10. نرم‌افزارهای آنلاین را به راحتی می‌توان از روی اینترنت سفارش داد و خرید و بلافاصله پس از خرید سرویس لازم از آن استفاده نمود! برای شارژ سالانه اکانت یا آپگرید به سیستمی بالاتر نیز این مورد صادق است.

11. می‌توانند از تمام زبان‌های رایج و متعارف دنیا پشتیبانی کنند و برای این کار وابسته به خصوصیات سیستم عامل کامپیوتر کاربر نیستند.

 

نرم‌افزارهای تحت وب لوکال :

نقطه قوت اصلی نرم‌افزارهای تحت وب که بر اساس آن مزیت‌های فراوانی ایجاد می‌شود – یعنی تنها داشتن اتصال به اینترنت - برای برخی دیگر از مشتریان دقیقاً نقطه ضعف محسوب می‌شود. این کارفرمایان علاقه‌مندند که ضمن استفاده از تمام مزایای برشمرده شده به اینترنت متصل نباشند و یا به‌شکل توأمان هم از داخل شبکه داخلی سازمان خود (بدون اینترنت) و هم از خارج آن (از طریق اینترنت) به همه امور خود رسیدگی کنند.

برای این مشتریان نرم‌افزارهای تحت وب رمزنگاری شده قابل نصب بر روی شبکه لوکال پیشنهاد می‌شود. در این حالت می‌توان ضمن استفاده از تمامی مزایای نرم‌افزار، تنها در شبکه داخلی و یا به شکل توأمان از آن بهره برد.

3. آیا نرم‌افزارهای لوکال (دسکتاپ و موبایل) امکان Sync شدن با نرم‌افزار تحت وب را هم دارند؟

راه ساده این امر استفاده از نرم‌افزار تحت وب است که قابل پیاده‌سازی برای همه پلتفرم‌هاست. یعنی اجرا بر روی سرور وب، به‌صورت لوکال بر روی دسکتاپ، و کاملاً بهینه شده برای نمایش در تلفنهای همراه گوناگون!

اما امکان ارائه یک نرم‌افزار واحد بر روی پلتفرم‌های گوناگون با امکان Sync شدن با یکدیگر در گروه نرم‌افزاری نضج مهیاست.

4. فرایند ارتباط با شرکت نضج تا استقرار نرم‌افزار در مجموعه ما یا وب‌سایت چگونه است؟

شما با مطالعه "مراحل انجام کار" و "شرایط و ضوابط استفاده از محصولات یا بهره‌گیری از سرویس‌ها و خدمات" و همچنین دانلود و بررسی "نمونه پرسش‌نامه فاز شناخت پروژه" از لینک‌های ارائه شده، پاسخ تمامی سؤالات خود را در این زمینه خواهید یافت.

5. آیا شما خدمات ثبت دامنه و فضای میزبانی وب را برای نرم‌افزارهای تحت وب و یا وب‌سایت‌ها ارائه می کنید؟

ثبت دامنه و فضای میزبانی با کیفیت بسیار بالا، تنها برای مشتریانی که محصول یا سرویس نرم‌افزاری تحت وب خود را از گروه نرم‌افزاری نضج دریافت کرده‌اند قابل ارائه است؛ و این نوع سرویس‌ها برای افرادی که صرفاً قصد تهیه این نوع خدمات را از شرکت دارند، قابل ارائه نیست.

6. مدت زمان اجراء و تحویل پروژه چقدر است؟

مدت زمان لازم برای استقرار یک محصول نرم‌افزاری آماده در گروه نرم‌افزاری نضج بنا به حجم فعالیت‌ها و ظرفیت ارائه خدمت تیم استقرار و پشتیبانی نضج از 3 روز تا نهایتاً 7 روز کاری برآورد می‌شود.

مدت زمان لازم برای طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت و یا اجرای یک پروژه نرم‌افزاری سفارشی، بسته به نوع پلتفرم و محدوده فعالیت‌های پروژه در ارتباط مستمر با کارفرما تعیین می‌گردد. در این باره برای آگاهی بیشتر توصیه می‌کنیم، "مراحل انجام کار در گروه نرم‌افزاری نضج" را حتما مطالعه بفرمائید.

7. سایت من قبلاً توسط شرکت دیگری طراحی شده است. در صورت استفاده از محصولات نضج آرشیو مطالب و اطلاعات من چه می‌شود؟

در صورت ذخیره اطلاعات سایت یا نرم‌افزار تحت وب شما بر روی یکی از دیتابیس‌های متعارف، تیم فنی نضج با ایجاد یک مبدل اطلاعات، آرشیو شما را به وب‌سایت یا نرم‌افزار جدید منتقل می‌کنند. در این عملیات تمامی لینک‌های ایندکس شده‌ی مطالب سایت، در موتورهای جستجو (یا لینک‌های قرار گرفته در سایت‌های دیگر) همچنان معتبر باقی خواهند ماند.

8. در صورتی که در ابتدا امکانات پایه محصولات را سفارش داده و خریداری نمایم، آیا در آینده امکان ارتقاء به نسخه‌های بالاتر و تکمیل‌تر را خواهم داشت؟

بله، انواع نرم‌افزارها و سامانه‌های ایجاد شده در نضج همگی ماژولار بوده و قابلیت آپگرید شدن یا دانگرید شدن را دارند. لذا در مدت زمان خدمات پس از فروش برای محصولات و سرویس‌های ارائه شده، تمامی محصولات خریداری شده توسط مشتریان قابل ارتقاء به نسخه‌های بالاتر هستند و این ارتقاء هیچ نقصی را در عملکرد محصول خریداری شده ایجاد نخواهد کرد. هزینه ارتقاء محصول نیز به اندازه ما‌به‌التفاوت قیمت جاری نسخه قبلی و جدید می‌‍باشد.

9. چگونه می توانم دموی محصولات نرم‌افزاری نضج را مشاهده کنم؟

جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به متقاضیان محصولات نرم‌افزاری نضج، پذیرای هرگونه درخواست جهت برگزاری جلسه حضوری و یا آنلاین و ارائه مشاوره‌های تخصصی در ارتباط با هر یک از نرم‌افزارها می‌باشیم. تنها کافیست برای هماهنگی جلسه دمو، به صفحه "ارسال درخواست دمو" سایت مراجعه نموده و فرم مربوطه را به دقت تکمیل فرمائید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و متناسب با نیاز اعلام شده از طرف شما، دموی نرم‌افزار انتخابی شما را ارائه خواهند داد.

10. خدمات پس از فروش نضج چقدر است؟

تمامی محصولات نضج دارای یکسال گارانتی رایگان از تاریخ تحویل به مشتری است و از آن پس تا پایان چرخه حیات نرم‌افزار دارای خدمات پس از فروش می‌باشد.

11. CMS چیست و وب‌سایت‌های طراحی شده توسط نضج از چه نوعی هستند؟

این اصطلاح مخفف کلمات "Content Management System" به معنای "سامانه مدیریت محتوا"ی یک سایت است. در واقع یک سایت از طریق این سیستم اداره و هدایت می‌شود. گروه نرم‌افزاری نضج از سامانه مدیریت محتوای اختصاصی خود که از پایه و اساس توسط شرکت توسعه یافته است بهره می‌برد. اما در بازار رقابتی امروز برای کارهای کوچک‌تر، بدون پیچیدگی و با هدف ارائه خدمت ارزان‌تر به همه اقشاری که تمایل به استفاده از خدمات IT را دارند، از CMS‌های متن باز و رایگانی همچون وردپرس، جوملا و دروپال نیز بهره می‌برد. به‌طور قطع ضعف‌هایی برای این نوع سیستم‌ها قابل برشمردن است، اما در بالانس بین توانایی‌ها، قیمت مناسب و از منظر رفع نیاز بخش‌های غیرحرفه‌ای بازار IT نمره قبولی خوبی را دریافت می‌کنند.

به‌طور خلاصه در پی مشاوره‌ای که با مشتریان‌مان خواهیم داشت به اتفاق به نتیجه خواهیم رسید که استفاده از چه نوع سیستم مدیریت محتوایی مناسب کسب و کار آنان خواهد بود.

12. آیا نرم‌افزارهای نضج خروجی قابل استفاده در نرم‌افزارهای سایر برندها و یا جهت استفاده‌های دیگر را به من می‌دهد؟ مثلاً آیا امکان ارسال فاکتور برای مشتریان از طریق آن وجود دارد؟

بله شما به‌راحتی می‌توانید با استفاده از نرم‌افزار خروجی مورد نظر را تهیه کنید.در واقع برنامه این قابلیت را دارد که خروجی را با فرمت‌‍های متعدد ارائه دهد.

امکان ارسال فاکتور برای مشتریان در برخی از نرم‌افزارهای ما، من جمله نرم‌افزار فروش مهیاست.

13. آیا نرم‌افزارهای نضج قفل دارند؟

نرم‌افزارهای نضج از ترکیبی از قفل‌های سخت‌افزاری، نرم‌افزاری، رمزنگاری و احراز هویت سیستمی و اینترنتی بنا به نوع نرم‌افزار بهره می‌برند.

14. چنانچه نیاز به اضافه شدن تکه برنامه یا ماژولی خاص و اختصاصی داشته باشم، آیا امکان افزودن مورد درخواستی به نرم‌افزار یا وب‌سایت من وجود دارد؟

بله - کافیست شما نیازهای خود را به ما اعلام نمایید. قریب به اتفاق نیازمندی‌های مشتریان ما قبلاً در مجموعه نضج با بهترین کیفیت توسعه یافته‌اند. در صورتی که ماژول مدنظر شما قبلاً طراحی و پیاده‌سازی شده باشد، به قیمت روز تقدیم حضورتان کرده و در اسرع وقت به سیستم شما اضافه می‌کنیم. چنانچه چنین ماژولی قبلاً توسعه نیافته باشد و نیاز به آن عمومیت داشته باشد، ما آن را تنها با 50 درصد هزینه برآورد شده برای یک نرم‌افزار سفارشی در ازای همراهی و شکیبایی شما مشتری گرامی حین عملیات توسعه، در اختیارتان قرار می‌دهیم. در صورتی که خواسته شما صرفاً قابلیت بکارگیری اختصاصی داشته و نیاز به آن عمومیت نداشته باشد پس از برآورد هزینه به‌عنوان برنامه سفارشی، قابل پیاده‌سازی و اضافه شدن به سیستم خواهد بود.

15. آیا امکان بازگشت یا دانگرید از نرم‌افزار آپدیت شده به نسخه پایین‌تر وجود دارد؟

خیر – به همراه امکانات اضافه شده یا بهینه شده در نرم‌افزار و رفع نواقص احتمالی، اغلب مواقع تکنولوژی نرم‌افزار هم برای طولانی‌تر شدن چرخه حیاتش به‌طور مستمر و به مرور در حال آپدیت است و در چنین شرایطی گاهی امکان بازگشت وجود ندارد. لذا به‌طور کلی امکان دانگرید از نسخه بالاتر به نسخه پائین‌تر از نرم‌افزارها و سامانه‌های تحت وب نضج حذف گردیده است.

16. آیا امکان نصب نرم‌افزارهای دسکتاپ نضج بر روی حافظه‌های جانبی، نظیر فلش مموری یا کول دیسک‌ها وجود دارد؟

خیر – نرم‌افزارهای دسکتاپ نضج بر روی هیچ نوع حافظه جانبی، حتی هارد‌های اکسترنال قابل نصب نیست. لازم به ذکر است، امنیت نرم‌افزارهای نضج علاوه بر سریال یکتای هارد با مواردی همچون مک آدرس، آی‌پی، سریال CPU و امثالهم نیز بررسی و ارزیابی می‌شود.

17. برای دریافت خدمات پشتیبانی چه کار باید بکنم؟ آیا این خدمات 24 ساعته است؟

برای بهره بردن از خدمات پشتیبانی لازم است به یکی از سه روش زیر با کارشناسان بخش پشتیبانی نضج در ارتباط باشید.

1. ورود به بخش ارسال تیکت خود نرم‌افزار و ارسال تیکت برای بخش پشتیبانی. توجه داشته باشید کارشناسان بخش خدمات پشتیبانی، رفع مشکلات کاربرانی که از این طریق مشکل خود را بیان نموده‌اند را در اولویت قرار می‌دهند.

2. ورود با نام کاربری و کلمه عبور خودتان به بخش خدمات پشتیبانی سایت نضج و ارسال تیکت با موضوع و محتوای مشکل پیش آمده؛

3. بیان مشکل بوجود آمده برای شما، از طریق ایمیلی که با آن در سایت نضج ثبت نام نموده‌اید.

4. ارسال پیامی حاوی مشکل پیش آمده به شماره تلگرام واحد پشتیبانی با شماره موبایلی که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اید. البته در این حالت قبل از انجام هر عملی، کارشناسان واحد پشتیبانی جهت احراز هویت مجدد با شما تماس خواهند گرفت.

خدمات فنی مربوط به بخش سرور‌های نضج شبانه‌روزی است و خدمات پشتیبانی در حوزه اشکالات نرم‌افزاری در ساعات اداری صورت می‌پذیرد.

بدلیل عدم امکان احراز هویت مخاطبان از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی، کارشناسان پاسخگو به تماس‌های تلفنی تنها امکان انجام راهنمایی‌های کلی یا بدون ریسک را خواهند داشت. بنابراین پس از تماس در صورت برطرف نشدن مشکل‌تان لازم است تا مراتب را مجدداً به یکی از طرق بالا با واحد پشتیبانی مطرح نمائید.

18. هنگام اضافه شدن امکانات جدید به نرم‌افزار چگونه مطلع خواهم شد؟

از طریق ایمیل مراتب به اطلاع مشتریان آن محصول نرم‌افزاری می‌رسد و آموزش موارد اضافه شده به سیستم از طریق فایل راهنمای متنی یا ویدئویی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

19. آیا محدودیتی از نظر محل اتصال به اینترنت برای دسترسی به وب‌سایت و نرم‌افزارهای تحت وب وجود دارد؟

خیر، برای دسترسی و یا هدایت وب‌سایت از هر کجای دنیا و بدون محدودیت زمانی می‌توانید اقدام نمائید و هیچ دسته‌ای از آی‌پی‌های بی‌خطر برای دسترسی به سرورهای نضج مسدود نشده‌اند.

20. نرم‌افزارهای تحت وب نضج بر روی چه مرورگرهایی کار می‌کنند و نرم‌افزارهای دسکتاپ نضج بر روی چه نسخ ویندوز قابل نصب‌اند؟

نرم‌افزارهای ما به‌دلیل رعایت استانداردهای طراحی بر روی تمامی مرورگرهای روز دنیا به بهترین نحو و بدون اشکال اجرا می‌شوند؛ اما به جهت کاربری ساده و سرعت بالای مرورگر کروم (chrome) ما آن را به مشتریان خود توصیه می‌کنیم.

به همان دلایل ذکر شده در بالا نرم‌افزارهای دسکتاپ نضج نیز بر روی تمامی نسخ ویندوز قابل نصب و استفاده هستند.

21. برای استفاده از نرم‌افزارهای تحت وب نضج به چه سرعت اینترنتی نیاز داریم؟

تیم توسعه نضج تمام توان خود را بکار گرفته تا با طراحی صحیح و اصولی امکان اتصال به نرم‌افزار را با کاکردی بالا و با کمترین سرعت‌های موجود فراهم سازد. ولی به‌طور کلی باید در نظر داشت که اولین بارگزاری نرم‌افزار در مرورگر زمان‌بر و مستلزم شکیبایی است. این زمان چیزی کمتر از 50 ثانیه برای اتصالی از نوع دایال‌آپ است. پس از آن با تکنیک‌هایی که در طراحی و برنامه‌نویسی نرم‌افزار بکار رفته است، زمان اجرا بسیار سریع‌تر از نرم‌افزارهای ویندوزی می‌باشد.

22. آیا خودمان امکان پشتیبان‌گیری را با نرم‌افزارهای نضج را داریم؟

بله، این امکان هم در برنامه‌های تحت وب و هم در برنامه‌های دسکتاپ برای ادمین ارشد سیستم فراهم شده است. بدیهی است که امکان تهیه نسخه پشتیبان از نرم‌افزارهای دسکتاپی شما برای نضج مهیا نیست و این گروه پاسخگوی اطلاعاتی که در درون شرکت‌ها ذخیره‌سازی و یا از سیستم ذایل می‌شوند، نیست. اما در مورد نرم‌افزارهای تحت وب، بنا به پلن انتخابی مشتری برای فضای میزبانی، بازه‌های پشتیبان‌گیری شرکت از روزانه تا هفتگی و ماهانه متغییر است.

23. شارژ سالانه برای نرم‌افزارهای تحت وب و وب‌سایت به چه دلیل اخذ می‌گردد؟ میزان آن چقدر است و افزایش قیمت اشتراک نرم‌افزار نرم‌افزار یا وب‌سایت در سال‌های آتی به چه صورت خواهد بود؟

شارژ اشتراک سالانه برای تمدید نشانی اختصاصی اینترنتی شما (دامنه)، فضای میزبانی صفحات اینترنتی و محتوای تولید شده، بکاپ‌گیری مستمر و محافظت از اطلاعات ثبت شده (برای جلوگیری از خطرات احتمالی) و همچنین پشتیبانی فنی و امنیتی به‌مدت یکسال شمسی اخذ می‌گردد. شایان ذکر است که هزینه این خدمات در هنگام خرید وب‌سایت و یا نرم‌افزار تحت وب برای مدت یکسال رایگان است.

قیمت فعلی این موارد هم‌اکنون از لینک فهرست تعرفه‌ها قابل دانلود می‌باشد و طبق قوانین وضع شده در گروه نرم‌افزاری نضج این رقم جهت صیانت از مشتریان وفادار شرکت حداکثر به میزان تورم رسمی اعلام شده توسط بانک مرکزی در هر سال افزایش خواهد داشت.

24. چه تضمینی وجود دارد که شرکت شما به کاربرانش در طول چرخه حیات نرم‌افزار سرویس ارائه دهد؟

سیاست عرضه لایسنس نرم‌افزار به‌صورت ماهانه و سالانه توسط گروه نرم‌افزاری نضج، شرایطی را بوجود آورده که دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده‌اش (اعم از مالی و غیر از آن) در گرو ارائه خدمات بلندمدت و باکیفیت خواهد بود.

25. آیا هزینه‌های پنهان در طراحی وب سایت و یا ارائه نرم‌افزار وجود دارد؟ چرا برخی از شرکت‌های نرم‌افزاری در پایان انجام پروژه با مشتریان خود تفاهم و توافق کاری اولیه را ندارند؟

این امر در سازمان شرکتی نضج به هیچ‌عنوان اتفاق نخواهد افتاد. با مطالعه موارد معرفی شده در پرسش چهارم از همین نوشتار در خواهید یافت که نضج با مشخص نمودن و مکتوب کردن آیتم‌های بسیار مهم "محدوده فعالیت‌های پروژه"، "زمان انجام پروژه" و "برآورد هزینه" خود را ملزم به رعایت تمام قوانین می‌داند و تمایل دارد که مشتریان و همراهانی دائمی برای خود داشته باشد. البته باید در نظر داشت که خصوصاً در امر طراحی وب سایت که تعاملاتی مستمر را می‌طلبد، گاهی با تغییر در نیازهای مشتری، و انعطافی که مجری پروژه از خود نشان می‌دهد، تغییراتی در محدوده فعالیت‌های پروژه و در عین حال هزینه‌های پروژه، با رضایت طرفین صورت می‌پذیرد که این مسأله نامطلوبی به حساب نمی‌آید.

26. در صورتی که نخواهم سرویس نرم‌افزاری‌ام را تمدید کنم، آیا امکان انتقال کلیه اطلاعات از نرم افزارهای نضج به سایر نرم‌افزارها وجود دارد؟

بله ، نسخه پشتیبان اطلاعات در اختیار شما قرار خواهد گرفت که امکان انتقال به همه نرم‌افزارهای دیگر را دارد.

27. آیا پس از اتمام مهلت اشتراک سرویس‌های نرم‌افزاری، دسترسی به نرم‌افزار قطع می‌شود؟ در این صورت تکلیف اطلاعات ما چه می‌شود؟

سرویس‌های نرم‌افزاری تحت وب نضج به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که رأس تاریخ‌های مشخصی، مانند 10 روز مانده به پایان سرویس یادآوری‌های لازم را در درون سیستم به کاربر می‌کنند، همچنین ایمیل‌های یادآوری نیز به‌طور خودکار برای کاربر ارسال می‌گردد. نهایتاً پس از اتمام مدت زمان لایسنس، دسترسی به نرم‌افزار قطع شده و مراتب از طریق اس‌ام‌اس به کاربر نرم‌افزار اعلام می‌گردد. از این زمان به مدت یک ماه نرم‌افزار تحت وب یا وب‌سایت مشتری بدون امکان دسترسی به همان شکل نگهداری و حفظ می‌شود تا کاربر با تمدید لایسنس خود بی‌درنگ به سامانه وارد شده و از امکانات آن مجددا بهره ببرد. لازم به ذکر است که سامانه به‌صورت هوشمند و خودکار تمدید مجدد را از تاریخ غیرفعال شدن سیستم در نظر می‌گیرد و چنانچه مشتری پس از گذشت چند روز سرویس خود را تمدید نماید، روزهای سپری شده از تاریخ تمدید کم می‌شود. همچنین بدیهی است که پس از گذشت 30 روز از تاریخ غیرفعال شدن سیستم، سامانه از روی سرور حذف خواهد شد و مشتری با مراجعه به محل شرکت نضج تنها امکان دریافت دیتابیس و فایل‌های آپلودی خود را بر روی CD دارد.

همچنین شایان ذکر است راه‌اندازی مجدد سرویس با اطلاعات قبلی مستلزم صرف هزینه است.

28. آیا شما می‌توانید در ازای عقد قرارداد همکاری، محتوای لازم برای سایت ما را نیز تهیه و در سایت بارگزاری کنید؟

در ساختار شرکت نرم‌افزاری نضج دپارتمانی برای تولید محتوا در نظر گرفته نشده است و این امر با اهداف کنونی مجموعه در یک راستا نیست، لذا از انجام این نوع امور معذوریم.

29. آیا استفاده از نرم‌افزارهای شما به جز آموزش‌هایی که شرکت‌تان ارائه می‌دهد، نیازمند تخصص خاصی است؟

خیر، به‌هیچ عنوان! با مراجعه به صفحه "درباره ما" سایت گروه نرم‌افزاری نضج و مطالعه اصول حرفه‌ای ما خواهید دید که یکی از اصول حرفه‌ای ما، تأکید بر ساده‌سازی امور است. ما بر این باوریم در دنیای به شدت پیچیده امروز برگ برنده در دستان کسانی است که می‌توانند راهکارهایی را برای ساده‌سازی کارهای پیچیده ارائه کنند. نرم‌افزارهای نضج برای همین ساخته شده‌‍اند و ما نضج به مقوله تجربه کاربری برای سیستم‌های در حال توسعه خود به شدت بها می‌دهد.

30. برای خرید نرم‌افزار و وب‌سایت از گروه نرم‌افزاری نضج چه روش‌هایی وجود دارد؟

1. تماس تلفنی با واحد فروش؛

2. ارسال تأییدیه پیش‌فاکتور ارسالی به وسیله فکس؛

3. خرید آنلاین از طریق تکمیل فرم قرارداد آنلاین؛

4. مراجعه به دفتر مرکزی شرکت؛

5. درخواست دمو حضوری در محل شرکت شما از طریق سایت و عقد قرارداد در محل شرکت شما و در صورت رضایت

سؤال خود را از ما بپرسید